Burr, it´s cold in here.

Idag var jag ledig från skolan och jag åkte ner på stan och träffade Danni ett tag.
Jag kollade tex min navel och det va inge fel på de som tur är :)

Jag köpte en klännig som jag spanat in ett tag, och nu var den på rea så passade på.
image241


Efter stan så hjälpte jag mamma och städa lite sen drog ag hem till Danni och jag fotade Danni och Elin. Senare bar det ner mot stan och träffa Sandra L, Sandra G och Vicky :)
Vi gick och käkade på spicyhot, MUMA :D Sen gick vi runt på stan ett tag och sen drog jag, Vicky och Sandra G hem till mig och sjög singstar :)
Vi sjög i ungefär 3 timmar haha. Men kul var det och det är synd att det inte blir så ofta.

Postat av: vicky

den var riktigt fin den klänningen ;D vill me ha :P
hur mycket kostade den? =)

2008-05-24 @ 20:28:53
URL: http://victoriabuletic.devote.se
Postat av: Mahlin

Den kostade 80 kr :) Den är på rea så kika där, :) den finns i blått också :)

2008-05-25 @ 20:16:49
URL: http://mahlinmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0