Bloggdesign

image268Jag har gjort en design åt Emelie fast jag är inte helt nöjd. Men man måste ju träna hehe ^^
Resultatet ser ni på empzon.blogg.se :)

Idag har jag vart ledig från skolan och jag har inte gjort något speciellt. Vart med mamma och handla lite och lite så.. ointressant jagvet!

Har bara 3 lektioner kvar på denna termin och det är as skönt fan. Sen är det sommarlov :D
Och nu har jag fått något att göra på skolavslutnigen också ^^

Jag börjar hantera photoshop lite bättre nu. Men abslout inte bra än haha. Måste träna som fan. Ser också på en film på internet som man lär sig lite, men det mesta kan jag redan.



Postat av: lovisa

cool bild!

2008-05-27 @ 21:29:22
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0