Ängsö

Snart drar familjen + Tom ut med båten till Ängsö så jag kommer inte att skriva förns på Söndag. Då kommer även bilder jag tagit på bla det spökande slottet och mitt gammla stall och massor med annat kul ^^

Och pappa tog sitt första dopp idag - OFRILILLIGT! hahaha.
Han gick på våran båt och ha hade matkassar i båda händerna och så snubblade han och rammlade i med matkassarna och allt. Jag såg det tyvär inte men han var blöt från topp till tå HAHAH! Han sa också att det inte var så kallt i vattnet heller^^ Fast det är ioförsig i våran vik och där står vattet mer stilla. Men det kommer nog bli ett dopp för mig ute på Ängsö!
Fast jag lovar inget.. ;)

jadu.. nu har jag nog inget mer att skriva, ska hoppa in i duschen och lyssna på våra radio som är fixad ;)*SKRYT* HAHAHAHAHH! ;)

Postat av: Danni

HAHAHA bara för våran radio har funkat hela tiden !:D

2008-06-01 @ 20:03:54
Postat av: Mahlin

Men fuckyou ^^ haha

2008-06-01 @ 22:55:14
URL: http://mahlinmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0