Malta

Idag åker jag och danni upp till stockhom och sen far dte väg mot Malta :D jag är skit nervös nu - et är ju första gången jag reser utomlands själv utan föreldrar. När ajg skulle äta fruskost imorse så fick jag ite i mig något heller och jag känner igen känslan jag har inom mig - Stress! Jag är stressad och nervös, skit jobbigt :P^^ JAG MÅR ILLAAAA :P

Jag ska försöka blogga så mycket jag kan där nere. Och jag kommer att starta en ny blogg tillsammans med danni så att våra föreldrar kan läsa om hur vi har det osv ^^ Men kommer fortfarande skriva här med.(hoppningsvis) :)

Och självklart kommer jag sakna min baby mycket, me vi har klarat 3 veckor förrut så dte här klarar vi allt :) Sen kommer jag sakna alla underbara vänner jag har<3<3

Och så att alla vet så har jag nytt nummer för tillfället när jag är i Malta för då blir det billigare att ringa hem till Tom, mamma och pappa =) Fast mamma och pappa är också utomlands nu. Åkte i natt <3 Saknar dom redan faktist ^^


Hoppas ni kommer ihåg hur vi ser ut ^^

Kommer hem den 19e men kommer bara vara hemma någon dag så drar jag till Stockholms skärgård sen =)
Glöm mig inte ^^ HAH!

Postat av: Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

2008-07-09 @ 15:05:11
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0