Hejsan

Idag vaknade jag upp på en riktigt dåligt humör, vet inte varför. Jag skulle på ett ärende imorse men hon jag skulle träffa var sjuk så blev väkt av att hon ringde vid 08.38 - skit kul att bli väkt då, var helt borta i huvudet haha.

Jag har ingentingen inte gjort ett jävla piss idag, bara vart hemma och latat. Jag åkte nyss och lämnade in min mobil för den böhöver låsas upp. Och sen en anbbis in till stan och jag köpte en födelsedagspresent till Tom för han fyller på lördag :) Det är min stora händelse idag ^^ haha.

Jag och Tom tänkte gå ut och ha picknick eller nått - bara sitta och mysa lite ute. Får se om det blir av men jag ska försöka röra mig utåt.

På söndag kanske jag åker till Tallin på kryssning med Tom och hans familj. Fast jag och Tom försöker få med oss 2 stycken till så att det blir lite billigare men ingen verkar ju ha pengar. Får se hur det blir.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0