Snart åker jag!

Fyfan vad jag nervös jag är! fan va roligt det borde vara att läsa min blogg idag för det enda jag skriver är att jag är skit nervös! haha, men ni får stå ut. Kommer åka hemifrån vid ungefär 3. ska snart packa ihop det lilla sista. Känns verkligen som om jag glömt något men det mesta finns ju att köpa där. När jag kommer hem sen så kommer jag visa massor av shopping och annat kul. Ska även försöka hitta något roligt som jag kan lotta ut i bloggen, hoppas :)

Jag hoppas verkligen att resan kommer att gå bra och att jag kommer ha det så roligt där borta. Hoppas ni kommer ha det bra i Sverige! & hoppas att jag blir lite brun hihi.

Jag är endå glad att jag ska åka :D Bild på mig när jag var pytte. Riktigt söt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0