Ny vecka


Stina testade ett par brillor :)

Idag såg jag att jag har ett paket att hämta ut på posten, jag antar att det är mitt hår :) Ska nog hämta ut det imorgon, hoppas verkligen att det passar! Jag är skit glad verkligen över.

Idag var det skola som vanligt fast vi pluggade inte särkskillt mkt fast vi verkligen behöver - iallafall jag! Men det är roligare att bara sitta och prata och ha det allmänt trevligt. Vi fick även reda på våra nya basgrupper och jag är ganska nöjd faktist.

Efter skolan så drog jag hem och satt mig och pluggade direkt men hann inte så mkt för jag gick och la mig i soffan och somnade. Sen dess har jag bara legat där och nu sitter jag här och käkar min 70% choklad. Ikväll är det tv kväll och jag ska föröska plugga lite emellan pogrammen ^^ Good luck Mahlin med skolan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0