Min data funkar nu :)

Nu har min broder fixat min data :D Äntligen!

Nu sitter jag i Toms knä och vi kollar på 2 and a half men. Var på stan idag med Danni och jag hittade en as snygg klänning som jag inte ka sluta tänka på + ett skit gulligt linne. jag la undan de för jag inte hade med mig pengar så ska åka ner imorgon och köpa det, visar bilder då.

och bara så ni vet så ska jag och Danni skapa en blogg tillsammans där vi ska videoblogga hela tiden hahah! Fyfan va grym den kommer bli my fabolus friend ;) <3

Postat av: MISS D

hahaha den kommer ju ääääägaa , kiss kiss my faboulus friend!<3

2008-12-04 @ 19:47:49
Postat av: Mahlin

MISS D: Ja, det kommer det verklien göra:D KISS KISS to my faboulus friend <3<3

2008-12-04 @ 22:31:06
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0