Lite kraslig

Det känns som om jag börjar bli förkyld. Jag är täppt i näsn och så. Hoppas jag inte blir riktigt sjuk nu när vi ska åka snart. Idag har jag iallafall åkt med familjen till K-ruta och hämtat kakel till våran spa och sen tog vi en sväng förbi båten för mamma skulle hämta solbrillor och jag skulle hämta min favorit bikini som jag hade glömt där. Den är vit med röda hjärtan på, så gullig ^^

Ikväll har jag planerat att bara ta det lugnt och ta hand om mig. Ska fixa mina ögonbryn om jag ser i mörkret, annars blir det imorgon. Sen så ska jag ta ett fotbad och fixa mina fötter så dom blir lite fräshare. Det blir tacos ikväll också :) Kvällen skulle blivit perfekt om man hade Tom eller ett par tjejkompisar här.

Jag har inte följt idol men har sett några pogram och jag tycker att Kevin var en värd vinnare fast tjejen var också riktigt bra tycker jag. Han kommer gå långt den där killen fast jag inte tycker om hans personlighet. Såg inte finalen igår men jag säger bara en sak att vinnarlåten kommer bli så jävla uttjatad på radio!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0