JAG KAN INTE LÄSA!

Idag är det första december fast det känns verkligen inte som det. Man tänker att det ska vara snö ute då men här finns det inge snö.
Idag var det första skoldagen som brunett och vissa kännde knappt igen mig ^^ Men alla var posetiva till resultatet, kul att höra!

Jag får as mkt ångest över om jag ska gå på kgfesten eller inte för maah giirls ska inte gå och det blir ju inte samma sak utan er. Kommer antagligen bli så att jag inte går.. Ska försöka hitta på något annat kul!

Vi har så jävla mycket i skolan just nu, jag dör! Jag som inte ens har alla ämnen har as mycket att göra, stackars dom som har alla ämnen!!! Om jag känner mig rätt så kommer jag göra allt halvdant eftersom jag inte kommer ha tid eller ork för det. Kommer få panik. + att jag tror jag håller på bli dum i huvudet! JAG KAN INTE LÄSA! Jo, det kan jag men inte långa texter för då stängs min hjärna av.  Hoppas jag kan få allt gjort och att allt blir bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0