Jag hatar plugg!

Tänker säga det en gång till att jag hatar plugg! Det är så jävla tråkigt, speciellt nu när jag håller på med naturkunskap och jag fattar ärlig talat ingenting! Sen ska jag börja med en artikel om internet och efter det så ska jag skriva om en dikt och efter det ska jag skriva ett referat om 2 noveller. KUL! Kommer inte bli lika mkt bloggande för min del men man märker att jag har dubbelt så mkt läsare nu om dagen och det är jätte kul! Måste dra igång med en tävling snart för att ajg fått så många läsare :) Håll utkik (fast det blir nog efter Usa, och vem vet, priset kanske kommer ifrån Usa också?

Jag kom nyss ifrån Hälla och jag och min bror gick in på apoteket och laddade upp med lite krämer och annat. Sen drog vi till expert för vi skulle få hälp med objektiv men dom var så sega så vi drog därifrån. Nu är jag hemma och ska plugga igen..
Så här glad är jag inte över att jag ska plugga ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0