Godnatt.

Det blev ovanligt sen kväll för min del. Brukar kanske inte sova nu men sitter iallafall i sängen. Hade tänkt att krypa ner där snart. Älskar att ha min data tillbaka <3

Imorgon ska jag ju ner på stan och köpa klänningen + linnet. Kommer antagligen åka ner själv och bara köpa det snabbt och sen hem. Får se vad som händer på kvällen? DANNI HÖR AV DIG IMOROGON!!! 

Tom har vart här ikväll och först så segade vi lite, sen blev det lite fnissit och sen gick vi ner i köket och bara satt och pratade i en längre tid. Älskar våra pratstunder. Inte för att han läser min blogg så ofta för han tycker den inte är så intressant för att det är mkt mode och grejer i den ^^ Älskar han endå!

Godnatt på er.
Xoxo/Mahlin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0