Första dagen på min diet

Första december - första dagen på min diet.
Har bestämmt att jag ska hålla lite loggbok för att visa för mina läsare att jag inte fuskar haha. Får se hur det håller och vad tycker ni om det?

Frukost
Bacon, ägg & tomater

Lunch
Fiskgratäng och sallad

Mellanmål
Keso, grädde och jordgubbar
Några chokladbitar

Middag
Räksallad

Sen blir det ju något på kvällen att käka igen. Kanske samma som jag åt till mellis FETT GOTT :D

Postat av: S

Kan du inte berätta vad det är det går ut på?



Ska du gå upp i vikt eller ned? =P Jag antar att det är ned för det brukar ju vara så.. Jag håller själv på med GI metoden. Var bara lite nyfiken varför du vill de, vill inte vara ensamast i världen you know. =P

2008-12-10 @ 16:51:43
URL: http://vivialadiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0