23.49 Måndag!

Jag ska snart gå och lägga mig mig jag kännde att jag ville skriva ett onödigt inälgg först ^^

Mormor ringde idag och frågade om jag ville få en pälsjacka av henne, och självklart tackade jag ja. Jag tror kanske inte att jag tycker den är så snygg nu men klart man vill ha en äkta päls i garderoben från sin mormor :) Skulle kanske få en fälshatt också ^^ haha. Jag har faktist satt upp en bild på mormor i mitt rum, på min hylla för hon är bra! Så någon dag i veckan så ska jag väl testa pälsen om den passar mig.

Mina planer för imorgon är att få mina nycklar som ligger hos Tom (fast han säger att dom är här hemma^^) Sen så ska jag hämta håret på posten och sen måste jag plugga sönder!!! Det suger... & imorgon har jag prov och jag kan knappt något men jag orkar inte plugga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0