Stockholm - The Voice!

Nu har jag fått bilderna från Danni från Sthlm. :)
Danni och jag åkte upp till Sthlm för att gå på The voice och träffa folket från Malta. Först träffade jag och Danni upp Oskar, Johan och Alex. Vi gick och käkade på min favorit resturang Jensen Bofhous (stavning?). Sen rörde vi oss vidare till The Voice där man träffade på min kusin Unni mitt i röran :) Vi stog iallafall där ett tag och lyssnade på musiken. Sen kom Malin och Nadja som också är från Malta och vi alla drog till ett fik för vi orkade inte stå upp. Senare drog vi tillbaka dit till slutet när FloRida spelade och självklart kom Malta låten Low upp ;) Sen drog vi hem till Alex ett tag och sen drog vi vidare till någon vikingakrog men vi kom inte in haha. Vi drog istället till donken och käkade lite nattkäk.
Jag och Danni bestämmde oss för att sova kvar i sthlm, fast dte blev inte så mycket sova - låg vakna till halv 6 och gick upp halv 8! haha.

Riktigt roligt har det varit !<3

Här kommer lite bilder också.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0