Stan snart

Snart åker jag och mamma ner på stan och ska leta efter ett par jeans till mig och göra andra ärenden =)
Ikväll ska jag träffa Tom, Danni och Martin :) Jag visar upp det jag köpt ifall dte blir något sen.  PUSS!

Jag för några år sedan ahahah!

Postat av: Jenny

Kan du kika tillbaka på några "Gamla" inlägg och svara på dom kommentarerna som finns där? Det jag menar är det inlägget där du visade upp tre par skor(vinter) asfina, med tryck där bak. Jag vill veta på vilken sida du har hittat dom.

2008-08-15 @ 16:14:31
URL: http://www.nogg.se/jennyjohansson
Postat av: emelie

Hej där! :) Jag skulle så gärna vilja veta vem du är och vad din inriktning på din blogg är. Kanske just du blir min nya favorit? Jag skulle uppskatta om du tog dig tid någon minut och svarar på dessa frågor. Tack! :)



Ditt namn:

Din ålder:

Din bloggs namn:

Hur länge har du haft din blogg?

Varför bloggar du?

Beskriv din blogg med tre eller flera ord:

Hur många unika läsare har du per dag?

Varför ska man läsa din blogg?

2008-08-15 @ 17:26:59
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0