Solen skiner

Solen skiner ute idag och jag känner mig inte alls nå pigg. Jag vill ju så gärna hitta på ngt på dom sista dagarna på sommarlovet men det komer väl bli att bara ta det lugnt. Jag ser inte ett dugg fram till skolan startar och absolut inte hajken vi ska åka på :/ Jag är verkligen inte en skogsmänniska, jag är en stadsbrud som hatar smuts, bakterier och SMÅKRYP!!

Hittade en ny gammal bild på mig! Och jag ser inte ut sådär! Det kan nog mina närmaste vänner också säga för kolla mina höfter!! Dom ser ut att avra skit stora, och så där stor är inte jag :O Kolla mot mina ben liksom, det ser inte klockt ut! Jag har stört mig på den här bilden ett tag nu och jag fattar inte, för så där ser jag inte ut!!

Postat av: Anonym

varför lägger du ut den då?

2008-08-19 @ 13:30:28
Postat av: Mahlin

För att jag vill visa mina läsare?!

2008-08-19 @ 13:33:04
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/
Postat av: leia

haha....mina höfter är bra mycket större än dina ser ut att vara på bilden:) tänk om man ändå kunde såga av bara en liten bit:)



kram maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0