Skoldag 1+ dagens outfit

Första skoldagaen gick väl bra. Vi gick typ bara igenom lite papper och rundvandring så var det inge mer med det. Sen drog jag ner på stan en snabbis och mamma och John kom och hämtade upp mig. Vi åkte hem och käkade lunch och sen drog vi till min kusin Marie som nyss har fått en bebis :) En söt liten Lisa.

På bilden ser ni också ungefär hur mitt hår blev :) Fast det är lite blött fortfarande ^^
Så Danni där ser du, det blev ingen bolll haha!

Dålig kamera på mobilen jagvet!


Dagens oufit:
Kofta och linne från Gina.
Jeans - crocker
Skor - Bianco
Örhängen - Glitter

Postat av: vicky

Din stil är grym tjejen, Love it! :)

Hoppas du får det bra i den nya skolan osånt :)

Det var längesen nu, allt bra? :)

2008-08-22 @ 15:52:56
URL: http://victoriabuletic.devote.se
Postat av: MISS D

haah nej det blev juh inte det :D!

2008-08-22 @ 16:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0