Så trött

Jag är så jävla trött. jag lovade mig själv att inte somna nu på dagen men jag gjorde det i bilen när vi var ute och handlade. Jag köpte en chokladkaka och tröst åt för det ^^ haha. Skoldagen var väl helt okej, men bara så himla trött och man orkar verkligen inte plugga även ifall man måste. Men histora är så himla tråkigt och då tappar jag lusten ganska lätt.

Min data mus är helt cp, den slutar funka var 30 sekund. Då måste jag ta ut batterierna och sätta in dom igen. har även testat med nya batterier men det blev inge bättre. får damp!

Stupid Shit - Girlicious


Postat av: Tom

Fyfan vad jag skäms när jag ser brudar som beter sig sådär

2008-08-28 @ 22:57:45
URL: http://forfreedom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0