Rubik

Jag tycker det börjar bli jobbigt att komma på rubriker nu för tiden ^^ Har ingen fantasi. Idag har jag inte kännt mig på topp, det känns som om jag börjar bli sjuk och det känns ju inte så kul nu innan skolan börjar, man vill ju ta vara på det lilla kvar man har av sommarlovet.

Vi har iallafall vart på Media market idag och kollat på saker. Jag gick runt där bland alla systemkameror - jag vill uppdatera mig känner jag. Men det var ett tag sedan jag fotade faktist - det ska bli mera. Sen så kom det gäster till Tom (eftresom han fyller) men vi var inte särskillt sociala. Vi gick ut och träffade Philip och Maria ett tag när vi skulle ut och ta en cigg. Och nyss kom vi in för vi var ute nyss och träffade Emelie på en cigg. Det var ett jäkla bra tag sedan jag och hon sågs. Jag fick iallafall tillbaka mina efterlängtade kläder som hon lånat av mig.

Mitt humör just nu är IRRETERAD för jag måste ut och handla cigg men det har aldrig blivit så och nu är det flesta stängt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0