Regn, regn åter regn

man blir så jäkla trött pådet här vädret. Men det är skönt att ha e anledning till att vara vara hemma och slappa. Jag börjar bli sjuk tror jag :/ Jag har ont i halsen och käånner mig lite hängig. Man får hoppas att det går över snart man vill ju ta vara på det lilla av sommarlovet man har kvar.

Och det är tråkigt med regn är att all färg är borta nu. Man får helt enkelt sola lite solarium innan skolan börjar.

Ikväll ska jag och Tom träffa Sandra och Danne :) Ska bli trevligt, det var länge sen vi sågs men nu blir det av.

Här ser ni hur mitt hår blev. Ser gulare ut på bilden för att mitt hår är blött.
Och sen har vi bilden på min nya navelpiercing och det är riktigt dålig kvalitet men vafan ^^ haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0