Morning babes

Jag vaknade för en stund sedan och har bara hunnit att käka lite frukost och gå ut och ta en morgoncigg. Sen har jag ju suttit här ett tag. Jag har inga planer för idag heller, men har faktist inte så stor lust att göra något idag för jag är inte på världens bästa humör. Det slog mig nu att imorgon är den sista sommarlovs dagen för mig :O Då måste man ju hitta på något iallafall. Kanske ska dra med någon och sola lite solarium. Någon som har lust?

Det var ett bra tag sedan jag var ute och fotade. Men jag vet en sak jag vill göra. Jag vill fota någon med riktigta mys höst kläder när det verkligen syns att dte är höst ute, när löven håller på att falla ner. Jag måste fota något mer innan känns det som. Jag skulle vilja ha en studio. OCH ett nytt objektiv för mitt suger ^^ Men det ska köpas i jul i USA.

En bild på Elin som jag fotade i våras.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0