Måndag.



Nu är det endel som har börjar skolan och själv börjar jag på fredag och det känns ganska skönt iallafall. Jag vill ha ett längre sommarlov :( Det har verkligen gått as snabbt! Men det ska bli roligt med ny klass och ny omgiving men självklart är det lite pirrigt. Men somsagt det blir andra gången för mig nu med gymnasiet. Drygt att gå ut ett år senare än alla andra men det är värt det för då får jag gå en utbildning som jag vill gå på :)

Idag har jag iallafall inga planer för vad jag ska göra. Det är ju as kallt ute och jag känner mig fortfarande lite små sjuk :/ Jag vill inte att hösten ska komma nu, jag vill ha sommar året runt :)

En till bild från när jag och Danni fotade lite. Temat var "Parfym" som ni kanske märker ^^
































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0