Kvällen

Nu är mormor och Göte här och vi ska snart käka middag. Sen ska jag hem till Tom och sova där. Ikväll har jag lust med att äta pannkakor med jordgubbar och glass under en filt och kolla på någon riktigt bra film. Att jag är sugen på pannkakor hela tiden ^^

Idag har det vart riktigt dåligt väder så jag bestämmde mig för att göra lite nytta nu innan skolan börjar. Jag tog alla mina skolblock och rev ut allt gammal så dom blir som nya igen och satt på vita ettiketter på framsidan. Känner mig ganska duktig faktist.

Tänk va lite det är kvar på sommarlovet, riktigt tråkigt och det har verkligen gått för snabbt. Men då blir det nya tag på livet.

Så här har jag sett ut - liten och söt. Det var kanske 2 år sedan. Saknar min jacka också ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0