Gokväll

Sorry för min dåliga uppdatering. Mitt hår blev faktist bra, kommer lägga ut ne bild imorgon när jag kommer hem från skolan, för imorgon är min första skoldag på min nya skola. Jag är 91a för er som inte vet fast jag valde att hoppa av den linjen jag gick innan - det var inget för mig! Så nu får vi hoppas att det bli bra och att jag får hålla på med något jag gillar. Otroligt nog är jag inte nervös, men det kommer jag säkert vara imorgon eftersom jag har ingen aning vilka jag kommer gå med och att jag är själv nu i början, det är läskigt :P

Snart ska jag krypa ner i sängen och kolla på Sex and the city och somna till det men det kommer jag förmodligen inte göra för jag har sovit middag idag ^^ haha! Kommer nog bli ganska svårt att gå upp imorgon.

Och jag ska också säga att det är jag och Tom igen :) Hoppas på att det kommer gå bättre nu.

Här är en bild från igår när jag och Tom gick till ett bageri och köpte lite gott :)
Här ser ni då min underbara mototskaka och min festis och Toms fanta haha ^^ Intressant eller? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0