Godmorgon Godmorgon!

Jag sov ut idag, ställde ingen klocka eller nått, det var as skönt :) Idag har jag inga planer faktist. Det känns ganska tråkigt men men.. Igår blev det iallafall bio fast jag gick med Danni, Loppan, Elin, Challe och Jeppe och vi såg på Batman! Det va faktist bra, ni borde gå och se den :)

Det var några utlänningar på stan som skreck blattar och heilade och grejer :O Dom kastade också en väska på Danni och Challe. Konstiga jävlar!

Hittade för någon dag sedan några bilder som Jimmy tog på mig i våras. Här är väl den bästa av dom alla... ingen blev särskillt bra.

Snart är sommarlovet slut. Det är 15 dagar kvar tills jag börjar (om jag räknade rätt). Jag vill verkligen inte börja skolan igen. Det är inte riktigt min grej. Men den här gången ska det bli bra! Jag ska försöka plugga så mycket jag kan och göra mitt bästa. Men så har jag sagt många gånger, men ska försöka nu. Jag blev lite bättre när jag gick på Carlforsska fast jag nästan aldrig var i skolan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0