Min Sthlms tripp.

I fredags åkte jag till Sthlm även fast jag hade min hosta. Men Unni och jag hade snackat i flera år att jag skulle komma upp till Sthlm, kan inte missa när min älksling fyller 18 år.

I fredags så var vi ute på Grodan där vi hade VIP bord. Det var en riktigt trevlig kväll men kunde inte dansa så mkt som jag ville för var slut så blev mer sitta och ta det lugnt.

I lördags så gick jag och Disa och käkade pizza till frukost och sen gick vi hem och tog det lugnt. Sen gick vi hem till deras pappa på fika. Sen drog jag, Disa, Unni och Ramin på bio. Vi gick på I Love You Philip Morris eller vad den hette. Den var skit bra :) Sen åkte vi hem och sov.

I söndags så skulle jag åka hem men då såg jag att alla tåg var inställda och då tänkte jag åka buss men kunde inte boka biljett för mitt simkort hade lagt av. Så när jag skulle köpa biljett var det dessutom fullbokad så kunde aldrig åka hem så fick lov att stanna kvar en natt till. Den dagen blev det bara god middag och godis framför tvn och film.

I måndags så hade jag jävligt tur. Det fanns bara en buss som inte var fullbokad och den kom jag med som tur var :)

En bild från "the moment" haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0