Lugn kväll

Idag tog jag svin influensa sprutan, alla säger att det är så jävla onödigt men det skiter jag i. Jag tycker också det är onödigt men jag gör det för mammas skull. Nu mår jag iallafall skit, och det är fredag och jag sitter inne. Det händer aldrig? Och jag börjar redan krypa på vägarna nästan och jag är hemma ensam och inte gör något en kväll? Vad är det för fel på mig haha. Jag tycker helt inte enkelt inte om att slappna av, älskar att ha fart i mitt liv :)

I mitt roliga liv händer det mkt. I onsdags så hade vi uppträdande i skolan och det gick ganska bra faktist. Efter det så följde Emil och Jonathan med mig hem sen drog vi ut på krogen :) Det var en nice kväll. Sen flörtade jag till mig en taxi hem till mig för ett billigt pris och så åkte vi alla hem till mig och sov. SKönt att vi började 12 nästa dag hehe.

En bild på mig och Johan B från förra fredagen när jag följde med johan och hans vänner ut :)

Postat av: Anneli

Kul att du är med och tävlar! Lycka till!

2010-02-07 @ 02:35:32
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0