Glamourama

Kollade nyss på den nya serien Glamourama som sända på tv3 play. Jag tyckte om serien skit mycket :) Jag ser jag och mina tjejer i den serien om några år. Det skulle vara awesome haha.

Den här serien ska jag fortsätta att kolla på :)




Imorgon bär det av till Sthlm med tjejerna och shoppa. Jag måste ha nya kläder, har så fula kläder i min garderob! Nästa månad ska jag inte göra av med så mycket alkohol som jag gjort den här månaden - för mycket! Efter den här helgen som kommer ska jag lugna lite. Jag måste shoppa! Eller så hittar jag en snygg kille som bjuder på drinkar? ;) haha

Xoxo <3

Postat av: Emma

Jaa jag är lite orolig för det också, mår inte så bra haha .. Är du frisk?

2010-02-11 @ 12:38:25
URL: http://mssmidth.blogg.se/
Postat av: Mickis <3

haha ja du ska ju knappast tare lugnt den här helgen! Det är ju PH på slisk (a) haha be Stefan att bjuda dig på en drink och du bjuder på en åktur ;D haha<3<3

2010-02-12 @ 00:10:10
Postat av: Mahlin

Mickis: HAHAHHAHA Du är ju sjuk ;) Ett litet taffs på rumpan blev det iallafall ;)<3

2010-02-17 @ 19:35:46
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0