Friday

I igår var en rolig dag, fast ganska annorlunda haha.

Jag åkte hem till Danni och där var även Loppan och Dannis föräldrar. Så vi satt och pratade lite, drack och åt god mat :) Sen så drog jag, Danni och Loppan ner till Pitchers och då kom Danni med iden att vi skulle ringa min mamma som var på Varda och åt med några vänner. Så hon kom till oss och då blev det en drink. Sen när den var slut så drog vi alla (även min mamma) till Tabasco. Och då blev det några glas bubbel. Sen blev Danni och Loppan trötta och hungriga så dom drog hem.

Jag och mamma drog vidare till Circus och där var vi inte länge så vi drog vidare till Blue moon bar. Jag och mamma stog på dansgolvet med ett varsitt glas vitt. Sen så drog vi vidare till Harrys och dansade lite mer. Haha, att vara ute med mammsen var kul :) Gick på ställen som jag aldrig skulle gå annars (förrutom BMB då). Sen blev klockan 2 och det stängde så tog vi en taxi hem :)

Idag är man lite seg haha. Får se vad som händer ikväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0