SVAR

Postat av: Linda
varför bloggar du ?
hur många besökare per dag ?

Svar: Jag bloggar för att det är kul och ibland är det bara tidsfördriv tyvärr. Innan sommaren hade jag ca 100 besökare per dag men nu när jag har vart skit dålig på att blogga så är det ca 30 st per dag. Så det är lite tråkigt, men har ju knappt skrivit något nu i sommar, men hoppas mina läsare hittar tillbaks.

 

Postat av: mickis<3
- om du vann 10.000 kr vad skulle du göra med pengarna då? (om du inte fick välja att resa för dom)
- Tycker du om mig? :D hahaha... nej men... puss!

Svar: Du känner mig för väl, du vet att jag skulle resa haha. Annars skulle jag shoppa och köpa en bärbar data tror jag.
Klart jag tycker om dig, varför skulle jag annars vara kompis med dig knäppo :)

 

Postat av: Andréa
Vad är ditt största intresse? :)
Vad skulle du göra om du fick veta att jorden går under om 5 dagar?

Svar: Resa, shoppa och umgås med tjejerna är väl det jag gillar mest att göra på min fritid.
Oj, va svårt. Jag skulle umgås med min familj och vänner. Skulle ha en skit stor fest tror jag, skulle nog även hoppa fallskärm eller göra något som jag ändå aldrig skulle våga, jag skulle ju ändå dö? haha.

 

Postat av: joss ♥
tacktack, för att du ha en frågestund (:
varför började du blogga?
och hur blev du så bra på det?
kraam ♥ :)


Svar: Varsågod :) Jag började blogga för att jag inte hade något annat att göra. Tack för att du tycker jag är bra på det, även fast jag har vart riktigt dålig på att uppdatera på senaste tiden. Jag tror att min blogg är bra för att jag brinner för mode och lägger ofta ut många bilder på kläder/skor och sånt. Jag skriver också ut hemsidorna där jag hittar kläder, det gör inte många för att dom vill ha kläderna ”för sig själva”, Men varför inte dela med sig? ;)
Kram<3

 

Postat av: Anonym
1.      Favorit färg?
2. Hur lång är du?
3. Hund eller katt?
4. Favorit maträtt?

Svar: 1. Beror på vilket humör och vilken årstid det är. Men rosa, svart och vitt funkar alltid.
2. 173 sist jag mätte mig.
3. Katt J
4. Det är också olika, beror på vad jag är sugen på haha.

 

Postat av: BBF !
Visst är danni, elin och loppan underbara :) ?

Svar: Ja, ni är bäst :D<3

 

Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]
hur många besökare har du per dag?

Svar:  Kolla frågan där uppe :)


Postat av: THE CITY CATS - NOWNA & NATASCHA

Åh vad roligt att du tycker det :)

Du har en fin blogg du med, modellar du något?



Kramar / Citycats

2009-09-10 @ 20:51:14
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0