LETA LETA!

Inatt sov jag hemma hos Loppan. Vi åkte och kollade på hennes nya hus ute på landet - det var charmigt! Sen åkte vi hem till Loppan och kollade en ny resa till Turkiet. Loppan och jag är så sugna på att åka tillbaka så det är sjukt :)!!
Vi vaknade upp idag och vi åkte ner på stan för det var den speciella dagen. Loppan skulle tatuera sig!!! :D Så jag följde med dit, men han inte se när hon skulle börja tatuera sig för då var jag tvungen att gå till skolan på min äckel lektion. Men han se när han hade satt tatueringen på plats och redan då såg det skit bra ut.

Annars idag har jag pluggat och träffat Danni en stund. Nyss har jag målat mina naglar svarta från rosa och nu ska jag gå ner och ta en knäckemacka med den nya kaviaren haha.

Ovärt inlägg :) Pussssssssss

Jag som en rockchic tjej innan en fest för ett tag sen haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0