Someting old, someting new

JAG DÖR! såg nyss det sista avsnittet när Lauren var med. Jag grät som jag vet inte vad. Även om jag gråter nästan alla The hills avsnitt. Jag gråter fortfarande hahah! =O
Den serien är den bästa som finns! Och över hela mitt hjärta så vill jag att Heidi och Lauren ska bli vänner. Varje gång dom pratar med varandra så kommer det tårar. Men det är nog därför man känner igen sig lite för vem tycker om att förlora en vän? (okejdå, ibland är det bra!)

Jag skulle kunna sitta och skriva hur länge som hellst om hur jag känner för The Hills. Kommer kolla på alla avsnitt från början till slut så får vi se hur många gånger jag kommer att börja gråta. Kommer bli många gånger kan jag lova er.

Längtar redan till säsong 6 men kommer aldrig vara detsamma utan Lauren <3

Fan Heidi dumpa spencer och bli vän med Lauren istället!!!!!




Mahlin <3 The Hills förever!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0