love to the girls!

Jag måste bara tillänga ett inlägg till bloggen till ett par skit underbara brudar som jag verkligen trivs med! Så kul att jag kommit in mer i "erat gäng" som ni var förrut men nu känns det som att jag är med där :) Jag ser så mycket fram emot Turkiet resan med er. Den kommer bli oslagbar!

citerat ur Dannis blogg
"Alla fall så snart är det tyskland dags med dem bästa eller nej en person fattas och det är våran älskade mahlin
menmen hon hakar ju på till turkieet ! så jävla bra man kund einte önskat att åka med andra :)<3"

Man blir så glad :) Ni är verkligen bra vänner och det var det jag ville få fram :)<3

Postat av: Daniella

aaaw :) <3 Det känns underbart att du är med oss verkligen ! och älskar dig gumman trots att du gråter till alla the hills avsnitt ;) <3

Du taggar vi till turkiet haha trots att det är långt kvar(A)<3

2009-06-04 @ 08:07:48
URL: http://daniellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: loppan

ååå va du är underbar! bli ju lite tårögd :) jag känner precis likadant <3 Turkiiieeet med underbara älskade lilla Mahlin :)

2009-06-05 @ 13:16:36
URL: http://louiseelisabeth.blogg.se/
Postat av: Elin S

Vad glad jag blir! Det är bra at du känner så för de är med i vårat lilla coola gäng <3 haha :) Och Turkiet kommer ju att bli så enormt roligt med alla oss :D <3<3

2009-06-07 @ 01:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0