Bilder ifrån Miami!

Bilder från Miami



Här är ett hus som ligger på Starisland. Huset är med i Miami Vice



Åker förbi Miami Ink som går på tv. (Denna butik är nu en sovenir shop)


Sovenir shopen.


Här är Johan och jag i bakrunden utanför det riktiga Miami Ink.

Chris Nunez är där inne och tatuerar en kille. Nice :D

Snygga bilar, me like :D

 
P.Diddys hus bakom palmerna bla.


Miami Beach som även kallas South beach där vi va.


Dr.Phis hus som kostar 50 miljoner dollar (400 miljoner kr) Woohoow, det är dyrt.


South Beach


Alla nere på south beach. (förrutom Jonas som tar kortet)


Miami baby


Fyfan säger jag bara. Here I come Miami, lätt jag åker dit igen. Love it! Eller kommer åka tillbaka till Usa i huvudtaget, älskar det.

Postat av: Jenny

åhhhhh härligt!!! Jag vill också till miami!! och till miami ink!

2009-01-15 @ 22:45:44
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: Therèse

Jaha där ser man, det kanske inte var så kul att det inte blev av. Jag ska åka till Tyresö uppe i Stockholm imorgon och kolla handboll och träffa min pappa som bor där :) Sen blir det nog rätt lugnt för min del faktiskt.



Klänningen, använd en gång. Den är underbar och är ifrån Gina Tricot. Sålde den där gulliga saken igår faktiskt :)

2009-01-16 @ 08:00:46
URL: http://theresethomasson.blogg.se/
Postat av: Nora

Gillar din blogg:)

2009-01-21 @ 10:35:38
URL: http://norawidahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0