21/12-08 Söndag, dag 4.

Vi åkte ut med båten och blev väldigt blöta för dte var stora vågor som kom in i båten. Båten var fyrkantig haha. Vi åkte runt och kollade lite på hus och solade och så. Sen skulle vi leta efter något ställe att käka på som man kunde ställa båten vid. Först kom vi fel men hittade tillslut. Det var värt väntan för det var underbart gott. Efter det så gick vi ner till några butiker och kollade. Jag hittade en söt klänning men jag köpte den aldrig, var för dyr för min smak.

På kvällen så var det bårparad utanför vårat hus i kanalen. Det är tydligen en tradion dom har. Man julbyntar sina båtar extremt mycket så åker man runt i alla kanalerna och visar sina belysningar och det är fest. Alla skrek Merry Cristmas och grejer. var en kul upplevelse! Tyvär blev det inga bra bilder. Var så jäkla svårt att ta för att båtarna rörde sig så snabbt och man ville inte ta med blixt för då såg man båtarna och inte belysningen lika mkt, var svårt fast jag hade kameran på en grej som stativ.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0