"I want two cheeseburgers"

När skolan börjar kommer det bli mer bloggning. Igår var en rolig dag iallafall. Danni och jag började med loppis på dagen. Vi har stått hela helgen och sålt våra kläder. man har iallafall fått ihop en slant.

Sen så kom Martin och hämtade oss och Danni var hungrig så vi åkte förbi McDonalds i "divethrun" och så skulle Martin beställa 2 cheeseburgare till Danni och han sa det på engelska. Sen var det inge mer med det, Danni betalade sina 20 kr. Sen när vi ska få maten så säger Martin "Ta det vi får nu okej?" Danni och jag fattad eingenting men sen så fick vi 2 stora påsar med mat och 2 drickor. Vi tacka och tog emot och åkte därifrån. Vi fick 8 cheese burgare, 9 Mc nuggets, 3 såser och 2 stora drickor för 20 kr. Stackars dom som stog bakom oss, dom kanske fick 2 cheeseburgare bara. HAHA.

Sen drog vi till hamnen och käkade upp och åkte hem till mig och solade. Stoffe kom senare också. Sen så drog vi till Hälla och spelade minigolf allihoppa. Sen ville Stoffe och Martin köra gokart så då åkte vi diit och dom fick köra med något annat gäng. Danni och jag blev as taggade och stog och skreck och jubla haha.

Senare åkte vi hem till mig en snabbis och sen ner till hamnen för Stoffe och Martin ville ha glass. Sen så drog vi till Framnäs och badade. Haha, vi träffade en snubbe som följde efter oss hela tiden på Framnäs haha. Sen var vi frusna så vi åkte hem till Danni och käkade och kollade lite tv, sen hem till mig och bada jacuzzi i en timme, as skönt :) Sen så satt vi på en film och alla somnade haha.

Postat av: Catty

hahah shit :) grymt mcdonalds-kap ni gjorde där!

2009-08-11 @ 08:51:48
URL: http://catty.blogg.se/
Postat av: eemma

Gud vad kuul , jag tränade bara igår ..

2009-08-11 @ 12:30:56
URL: http://mssmidth.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tyck gärna till på min blogg. Har nyss lagt en åsikt om tonårsidealet. Tycker du som jag eller har du en annan uppfattning ? Vore intressant och veta. Love / Veronica

2009-08-11 @ 22:47:33
URL: http://veronicalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0