I love my clothes

Dålig bloggdag!
Idag var det skola som vanligt och när jag kom dit på morgonen så hade vi engelska nationella. Men dte visste inte vi för våran lärare hade inte sagt något!! Visst man kan inte förbereda sig men man kan fortfarande förbereda sig mentalt. Jag blir så jälva förbannad på den kärringen.

Efter skolan så mötte jag upp Tom på stan och sen så tog vi bussen hem till mig. Jag har vart väldigt kreaktiv och gjort egna armband med berlocker =D

Har även testat några klänningar. Jag räknade även och kom fram till att jag har 30 klänningar som är rena (vet inte om det är några i tvätten). Men jag använder dom inte så ofta, så funderar på att sälja vissa. Men jag har relationer med mina kläder och kan inte släppa dom :(
Jag <3 min garderod

Jag och min baby<3
 

Postat av: eliiin.

sv; tack vad snäll du är :)

2009-04-20 @ 21:56:36
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0