Home.

Är hemma från skolan idag. Men jag mår faktist bättre idag än vad jag gjorde igår. Nyss var jag ute och käkade lunch med hela familjen :) Idag måste jag verkligen städa det ser ut som ett helvette i mitt rum. Flera högar på golvet med kläder och annat.

Bilden uppe i hörnet, ser ni skillnaden? :O Där ser jag as tjock ut - bara för att bilden är ihop tryckt. Så här ser jag ut!


Postat av: Rebecca

okej va roligt :) Om du vill att jag ska göra en så kan du skicka bilder du vill ha, säga vilka färger text och sånt. Helst bilder som är tagna vid samma tillfälle och så så det är samma sorts ljus på dom :P Är det okej om jag ändrar stilmall och sånt?

många frågor på en gång xD

2008-10-06 @ 14:20:04
URL: http://saftflicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0