Fredag

Idag skulle igentligen jag, Danni och Loppan på Sex and the city på bio men det fanns ite så många platser kvar så dte blir på måndag istället :) Men ska träfaf dom 2 tjejorna iallafall. Ikväll har jag verkligen lust att klä upp mig och testa något nytt med mig själv typ gt med håret eller sminket, fast dte kommer säkert inte bli så ;)^^
 Igår kännde jag mig sjuk ju men idag känns det lite bättre faktist :)

Nu har jag fixat massor med papper som ska med till Malta :D Tänk att Danni och jag har nästa väntat i ett helt år och nu är det lite mer än en vecka kvar.. för nästa helg åker vi :D Helt otroligt.

Men iallafall, Tom är här just nu och han ligger och kollar på Ohpra ;) haha, han är så söt. Så glad att jag har han i mitt liv :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0