Bajskorv

Min mamma frågade min imorse ifall ajg ville cykla med henne till stan och det ville jag för jag behöver röra på mig. Men vi kom inte så långt. Vi kom hem till Danni där Yvonne och Danni precis hade parkerat. Danni skulle hem från jobbet hon mådde illa och dte kan bero på hennes medecin - tycker synd om dig hjärtat!<3  Det var iallafall jätte svårt på himlen så jag och mamma fick skjuts ner på stan. Se fick vi skjuts hem igen.
Eller jag åkte inte hem - åkte hem till Danni och väkte henne och hon kallade mig bajskorv? :D haha.  Sen åkte vi ner på stan igen och kollade på bågar till henne och hon kommer bli jätte fin i glasögon faktist :)

Snart är ska jag fixas och sen är det ner på stan som gäller för ikväll blir det ju bio :D


hahah, en lite gammal bild på mig på toms moppe haha :D

Postat av: dolly

hehe jag bara undrade :) hoppas du får en fin måndags kväll :)

2008-06-30 @ 20:04:28
URL: http://missdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0