1 vecka kvar

Gud vad jag har sovit idag! Blev väckt imorse av Tom och vi låg kvar i sängen och myste lite och vi somnade om. Sen går jag upp och käkar lite och lägger mig i soffan och käkar frukost men är fortfrande skit trött. Jag har vlegat i soffan hela dagen nu och bara segat och självklart har jag sovit lite mer ^^ Och jag är fortfarande trött. Jag måste ha sovit för mycket haha.

Nu är det 1 vecka kvar tills Malta :D Och det är 4 dagar kvar tills packningen ska vara klar.
Danni och jag åker upp till Stockholm redan på Lördag eftersom vi ska samlas på Arlanda 04.40 ^^
Ser fram emot detta jätte mycket =) Och det kommer säkrt bli en kanon resa.




Postat av: maria

åh så härligt :)

2008-06-29 @ 19:54:27
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0