2 kilo på 9 dagar!

Imorse hade jag prov i samhällskunskap och det gick faktist ganska bra för att inte pluggat så mkt. Dom frågorna som jag var mest säker på va MVG frågorna så får hoppas på ett högt betyg på provet. Efter provet som tog ungefär en halvtimme så drog jag hem. Jag somnade såklart och jag vaknade upp för ett tag sedan och gjorde mig en god lunch.

Jag har inte skrivit "matdagbok" på länge men jag har vart duktig iallafall. Visst jag åt Pommes i fredags och igår så drack jag cola och tog en mjukpepparkaksbit. Men det har jag förtjänat för när jag gick upp imorse så vägde jag mig. Jag har gått ner 2 kilo på mindre än 2 veckor :) Jag blev riktigt glad. Fast kommer gå upp dom igen säkert i Usa men sen efter Usa ska jag komma igång igen. Jag är riktigt glad att jag ser resultat så här snabbt, det ger mig ännu mer motivation till att fortsätta.

Postat av: johan

haha vafan, nu börjar jag bli rädd:P

2008-12-09 @ 15:04:05
Postat av: Mahlin

Johan: haha, känn press ;) nejdå ^^

2008-12-09 @ 15:37:32
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/
Postat av: Helen

Så nu har jag min andra blogg tävling. Denna gång kan man vinna något som är den perfekte presenten till en tjejkompis eller helt enkelt till dig själv! Dessa är mina favoriter kan jag även säga!

2008-12-09 @ 16:10:41
URL: http://heleeens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0