2 dagar


Nu är det bara 2 dagar tills vi åker =D (om man inte räknar med idag, vi åker den 18 men väldigt tidigt på morgonen)

Har inte bloggat något idag men jag har vart i skolan på en värdelös dag och sen så åkte jag hem och träffade Tom och vi började kolla på Jiddra inte med Zohan fast jag somnade. Har ju bara sovit 3 timmar inatt! Kunde inte somna igår.. fet drygt fast ändå bra för då ställer jag om mig lite inför Usa och resan dit.

Snart kommer familjen hem och dom har köpt med sig sallad till mig, mums :) Och nu ringde Tom och han kommer tillbaka för han vart på utvecklingsamtal på hans skola som ligger precis vid mig. Ikväll ska jag bra umgås med Tom som ajg inte gjort på as länge. Hörs ikväll, Xoxo

Postat av: N E L L I

Jah ! hoppas..





shit.. diggar ditt vitblonda hår O:

2008-12-15 @ 20:25:06
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: S A N N A

oj va blont hår! :D

2008-12-15 @ 21:48:17
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0