Greek

Snart kommer Tom hit och han ska sova här så det blir väl lite mys med grönskaer och dipp och lite sånt :). Idag har jag vart jäåtte duktig och städat mitt rum för det behövdes verkligen, det såg ut so ett rent helvette. Men nu äår det gjort fast har lite kvar. Jag ska ta upp alla mina skor i mitt rum och jag undrar hur det får plats men det ska väl gå ^^ Anledningen är att vi snart ska bygga om vårat kök+toa+spa och då måste allt bort där. Och imorgon blir det stan med Danni och jag ska försöka hitta någon snygg navelpiercing och självklart kommer jag koma hem med något mer ^^

Jag kollade idag på någon serie eller nått som hette Greek - Det var riktigt bra. Måste kolla upp när det går eller är det någon som vet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0