Vattenpipa och Vafab

Idag var vi på Vafab med skolan och det stank för jävligt haha. Håret stank efteråt. Sen efter det så åkte vi ner på stan och mickis och jag testade lite bikinis och så. Ska nog köpa en korall färgad :)
Efter det så drog jag hem till Tom. Senare på kvällen drog vi hem till Jack och kollade på film. Den hette pineappel express eller nått =P Sen rökte vi lite vattenpipa och tog det lugnt.
Nu ligger Tom i sängen så ska krypa ner med han med nu. Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska följa med mamma som smakråd till snygga festkläder :)

Godnatt <3

Postat av: LoEm

Nu har jag startat veckansblogg igen. Vill du bli veckansblogg? Kommentera då i inlägget "You".



Lycka till!

2009-05-08 @ 23:43:38
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/you.html
Postat av: Sara

Korall är jättefint :)

Hoppas du får en bra lördag!

2009-05-09 @ 12:39:37
URL: http://modigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0