Länge sen

Hej på er.
Det var ett tag sedan man skrev här. Men det är sommar och livet leker. Sol, bad, sol, bad och vännerna förstås + tom. Det är inget man klagar över. Men nu på måndag börjar jag jobba och då kanske det blir mer bloggande för då kanske man kommer vara hemma mer för att man är trött. Man ska ju gå upp 5 på morgonen!!! Morgontrötta jag.

Det är inte långt kvar till Turkiet heller. En tjejsemester blir familjesemester haha. Min bror har bokad resa till Turkiet samtidigt.. mindre kul. Men Turkiet med tjejerna kommer ändå bli bäst, ingen kan stoppa oss haha.

Det har hänt mycket nu när jag inte bloggat men som sagt det har mest betsått av sol, bad, vänner, tom, båtresor, shopping, Stockholm, Cornetto bar och massor av skratt.

Jag kommer skriva när jag har tid och lust att sitta inne vid datan. Idag orkar jag inte sola, har gjort det varje dag nu. Snart ska jag åka och shoppa med Tom.

Hoppas ni har ett lika bra sommarlov som jag har :)
Xoxo Mahlin<3

Postat av: Ebba

Sötnos du är ♥

Spana gärna in min blogg och lämna en komentar efter dig, gärna om vad du tkr jag ska skriva på bloggen!

KRAMIS

2009-07-02 @ 12:57:02
URL: http://easpling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0