Stocholm då

Nu ärjag i sthlm hos Unni fast hon står i duschen nu och nsart är det min tur. Igår så var vi först på stan och sen drog vi till Bibbi och käkade middag. Vi åkte sen hem till unni och lämnade min feta väska för jag måste jämt ha med mig för mycket grejor. Sen så drog vi till slussen och väntade på lite folk men sen ringde dom och sa att dom hade torkat för polisen med en platta öl haha. Blev lite knas haha men vi drog iallafall sen till Nacka till annas pojkväns kompis och vi var inte kvar där länge. Sen åkte vi tillbak till slussen och var där ett tag och sen drog vi till stureplan för att fixa gratis dricka av någon men den var ute i Danderyd ochvi åkte dit och då var klockan snart 2 så vi pallade inte för vi blev ganska otaggade och jag, anna och unni drog hem. 

Idag så har vi bara tagit det lugnt här hemma och senare ska vi till ett ställe och käka och sen får vi se vad som händer.

Hoppas ni har det bra :) Puss på er.

Postat av: Evelina

UTMANAD! Se min blogg ;)

2009-02-01 @ 17:18:34
URL: http://www.lifeofevelina.blogspot.com
Postat av: E M I N A

Fin blogg du har! :D



Haft en bra dag? :)

2009-02-01 @ 19:38:38
URL: http://stylebyemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0