Min dag

Idag var det skola som gällde men Lina och jag gick ner på stan en stund för hon skulle kolla på jenasleggings. Hon köpte ett par as fina korallfärgade och jag köpte ett par till i mörk blå jenas färg med fickor och dragkejda nere vid fötterna. Mycket skönare än jeans. Sen gick vi in på Belle och Lina köpte ett par lika dana stövlar som mig :)
 Sen gick vi vidare till Change som är butiken brevid så testade hon lite bhar. Sen så märkte hon att plånboken var borta! Vi kollade som fan i både Change och Belle men vi hittade den inte. Vi letade kanske i ungefär 40 min men tillslut hittade vi den på Change under en grej. Fyfan vilken jävla tur. Sen kollade vi på klockan och insåg att vi hade missat lunchen i skolan så drog till Spicy hot och käkade lunch. Vi har redan kommit på ett projekt arbete vi vill göra i 3an haha.

Sen drog vi tillbak till skolan och då hade vi matte och jag är riktigt stolt över mig själv, jag har inte vart på matten över 2 månader nu. Måste ju gå dit ibland så man kommer ihåg ngt. Slutade vid 2 jag jag gick ner på stan igen och fyllde på mitt busskort och sen åkte jag hem och Tom kom hem till mig. Vi har sovit lite, tv och bara legat och pratat länge. Det är så mycigt att bara ligga i sängen och kolla upp i taket med fötterna på väggen och bara prata med den man trvis med och kan prata med vad som hellst om. Han är verkligen min bästa vän och min pojkvän <3 Så skönt att känna så. Man delar så mkt tillsammans.

Blev ett ovanligt långt inlägg ^^ Hoppas någon orkar läsa iallafall. Kan inte ens ladda upp bilder heller :/ Drygt!

Postat av: Clara

vad fint hår du har, är det naturliga lockar?

2009-01-20 @ 22:21:57
URL: http://collman.blogg.se/
Postat av: josefina

tack det samma , rolig läsning du har =)

2009-01-21 @ 00:11:26
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: FEBB

Ja jag med! kanske båda går med den i vår isf? ;)

2009-01-21 @ 07:53:44
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Melina

söt blogg

2009-01-21 @ 10:19:40
URL: http://mmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0