Jaha, fredag och vad händer?

Idag var det skola, gjorde inte så mkt. Efter skolan så gick jag, Emma, Filippa och Stina ner på stan och fikade. Tog världens godste varmchoklad. Satt och pratade ett tag och sen drog vi till bussarna. Jag och Filippa åkte hem till Tom där även Filippas pojkvän Adam är. Filippa gick hem nyss och killarna sitter och spelar tvspel och jag fick låna Toms bärbara. Ikväll har jag ingen aning vad som händer, kommer väl sitta hemma med Tom och tråka. Vill iallafall kolla på Lets dance för Blondinbella är med. Blir väl så ifall man bara är hemma, är verkligen inte på att sitta hemma humör men har inga pengra på monilen så kan inte höra av mig till några heller.. Livet suger haha. Nejmen jag är inne i en väldigt tråkig period just nu, but thats life..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0